Hai sa discutam pe Chat !

De curand ne-am lansat o sectiune de chat unde putem discuta cu clientii nostri. Ai observat-o? E imposibil de ignorat.

L-am setat sa apara in coltul din dreapta jos, dupa 30 de secunde dupa ce ati intrat pe site. Cu siguranta ati intrat intr-un magazin traditional si agentii de vanzari au sarit pe Dvs la propriu cu intrebari de genul…  “Cu ce va putem ajuta?” Stiu, si mi mi s-a intamplat si inca mi se intampla. Oamenii sunt angajati si invatati sa procedeze astfel, ei vor sa fie de ajutor dar nu isi dau seama ca prea mult ajutor duce la agasarea clientului. Sunt de acord sa ma ajuti dar lasa-ma mai intai sa vad ce produse aveti expuse, sa pun mana pe ele sa le probez, sa le testez, sa ma gandesc care este cel mai bun pentru mine si mai apoi te caut eu … daca te mai gasesc. Da, pentru ca exista si extrema cealalta, cu siguranta ati gasit produsul care il cautati in rafturile unui hypermarket si aveati nevoie de consiliere. Acum incearca si cauta un agent de pe raionul respectiv sa vezi daca gasesti, intr-un final daca esti norocos si gasesti iti va spune “Nu sunt de aici. O sa sun pe cineva sa vina”… si stai si astepti …

Sa revenim la chat-ul nostru, dupa 30 de secunde vei avea disponibila fereastra in dreapta jos. Daca esti ocupat cu cititul specificatiilor unui produs il poti minimiza si redeschide mai tarziu.

Cum iei legatura cu noi? Tot ce trebuie sa faci este sa raspunzi mesajului trimis de noi:  “Bine ati venit, daca aveti nevoie de ajutor, raspundeti la acest mesaj.”. In momentul cand Dvs ati introdus intrebarea si ati apasat Enter, o noua cerere va fi trimisa unuia dintre agenti nostri disponibili in acel moment si acesta va incerca sa va raspunda in timp util.

Inainte de a inchide chat-ul, te rugam sa apesi pe unul din butoanele Like/Dislike daca ti-a facut placere sa discuti cu noi sau ai intampinat unele probleme. Te incurajam sa ne scrii orice problema ai intampinat cu agentul nostru de vanzari, astfel ii putem evalua munca si vom sti ce competente va avea de imbunatatit. Apreciem criticile date intr-un mod decent pentru ca e unica noastra sansa sa crestem.

Incercam sa fim disponibili cat mai mult pentru ca Dvs sa aveti e experienta de cumparaturi cat mai placuta. Se poate intampla, totusi, ca nici un agent sa fie disponibil in perioada cand Dvs ne vizitati. In acest caz, ne cerem scuze anticipat si va rugam sa ne lasati datele Dvs de contact in chat: email / telefon / whatsapp sau orice alta metoda prin care doriti sa fiti contactat. Faptul ca Dvs. v-ati gasit timpul necesar sa ne faceti o vizita ne onoreaza si vrem luam noi initiativa de a va contacta. Toate mesajele Dvs, chiar daca se intampla sa nu va raspunda nici un agent, ne vor fi trimise pe email asa ca nu se pot pierde.

 

Multumim pentru vizita si asteptam sa discutam LIVE pe chat.

 

Lasă un răspuns

Specify Facebook App ID and Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Facebook Login to work

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.